Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

26 December 2012 | Australië, Sydney

Sydney is geweldig! Het mag dan wel één van de duurste steden ter wereld zijn. (wat je helaas toch wel merkt...)
Maar de mensen zijn hier zo open! Je kan met iedereen een leuk gesprek beginnen en je word overal voor uitgenodigd! Echt geweldig!

Dus wat heb ik allemaal gedaan...
Ik ben naar Manly beach geweest, heb een kroegentocht gedaan, de blue mountains bezocht, het uitzicht vanaf de Sydney tower bekeken, Adriano Zumbo bezocht, geschaakt in Hyde park, gegeten bij een sushi train (bordjes sushi komen op een lopende band langsrijden) en naar het Bondi Beach festival geweest! Ok ik zal vast een hoop dingen vergeten zijn maar dit zijn in ieder geval de belangrijkste dingen!
Iedereen trouwens nog een Merry christmas toegewenst! (je merkt wel dat kerstmis in andere landen een veel grotere happening is als in NL dus hartstikke leuk!)
Wat had ik met kerst gedaan? Ik ben naar het Bondi Beach festival geweest! En mijn 'hot' christmas is volledig in het water gevallen... Het heeft de hele dag geregend... Had wat dat betreft net zo goed in NL kunnen blijven... Maar ik heb me alsnog goed vermaakt!

  • 26 December 2012 - 01:11

    Abby:

    Fijne feestdagen en alvast een gelulkig nieuwjaar. Fijne reis verder

  • 26 December 2012 - 07:17

    Anke:

    Hoi Jelle,

    Wat een leuke berichten weer. Sidney lijkt me ook geweldig zoals jij het verteld en dan ook nog in de winkel van Adriano Zumbo geweest, mijn Masterchefheld! Jammer dat het regende met Kerst maar dat deed het hier ook hahaha.
    Vandaag 2e Kerstdag, waarschijnlijk doen ze daar niet aan bij jullie?
    Als ik dat zo van jou hoor zou ik ook wel een keer in Sidney willen kijken, ik kan me voorstellen dat de openheid van de mensen een openbaring voor je is in vergelijking met NL.
    Nou Jelle, heb het goed, pas goed op jezelf en Geniet!
    Groetjes Anke

  • 30 December 2012 - 09:52

    Paula:

    Ik ben een trouwe fan van deze site.....
    Het lijkt, voor ons, dat je al een eeuwigheid weg bent!
    (we missen je dus)
    Maar je hebt het zo te zien wel naar je zin daar.
    Je ziet er lekker ontspannen uit!
    Alleen het weer blijft zeker een beetje tegen vallen hè?
    Liefs uit het verre Almere XXX

  • 30 December 2012 - 19:50

    Eric Lohmeijer En Janny:

    hai Jelle
    een berichtje van je buren
    leuk dat je het naar je zin hebt
    we zijn jaloers op je wou dat wij er waren
    ziet er allemaal goed uit
    groetjes en we volgen je op deze site
    gelukkig nieuwjaar duurt nu echt bij jullie niet lang meer
    doei!!!!!

  • 31 December 2012 - 13:32

    Elma:

    Dag Jelle,
    Geniet van het mooie vuurwerk daar in Sydney.
    Een fijne jaarwisseling en nog vele mooie weken op je reis gewenst.
    Natuurlijk een goed 2013 gewenst in alle opzichten.
    Groet, Elma

  • 31 December 2012 - 16:53

    Jentine:

    Hoi Jelle,

    Volgens mij heb je een schitterende vuurwerkshow moeten zien in Sydney. Zag hier tenminste iets fantastisch op het journaal. Hier nog 2012, bij jou al 2013. Ik wens je alle goeds en een geweldig 2013.
    Je geniet duidelijk van je reis, veel plezier.
    Liefs, Jentine

  • 08 Januari 2013 - 13:04

    Marleen Van Voorden:

    Hey Jelle, top zeg je reisverslag, is nu 8 januari en al de hele week miezel, zal bij jou wel anders zijn, geniet lekker van de andere kant van de wereld, wacht lekker tot je terugkomt heb nog geen andere fysio hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 12474

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: