Trip melbourne - sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Trip melbourne - sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Trip melbourne - sydney

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

20 December 2012 | Australië, Sydney

Om eerlijk te zijn vond ik de trip van Melbourn naar Adelaid leuker... Dit komt voornamelijk doordat er grote afstanden afgelegd moeten worden en je dus langer in de bus zit...
Maar goed!
Opzich niet verkeerd, ik heb toch een hoop mooie dingen kunnen zien!

De eerste dag gingen we naar het strand, en gingen we op zoek naar dieren.
Zoals op de foto te zien is was het strand niet verkeerd!
De dieren die we zagen waren emu's wilde kangeroe's en een slang!
Tenminste dat dachten we... T was alleen maar een huid, dus die nam ik mee!
We kwamen aan bij Lakes entrence waar we de volgende dag zonsopkomst bekeken!

De tweede dag gingen we op zoek naar vogelbekdieren maar zonder succes...
Wel zagen we een blue tongue lizard!
En toen op naar mt. Kosciuszko, het hoogste punt van het Australische vaste land.
Met flinke blaren begon ik mijn klim dus wist niet hoever ik zou redden maar natuurlijk (eigenwijs dat ik ben... En totaal niet fysiotherapeutisch verantwoord) moest ik de top redden... En gered heb ik m! En toen moest ik terug... Ik had samen met Andy de top beklommen dus we gingen ook weer terug... We waren te laat voor de liften dus we moesten helemaal terug (de lift bracht je ongeveer tot de helft)
Door de blaren kon ik Andy niet bijhouden en op gegeven moment was hij verdwenen... (lekker verantwoord...) en erg klote aangezien hij als enige een contactnummer had van onze groep in geval van nood...
Maar goed na de hele weg gelopen te hebben, boos geweest te zijn op Andy en daarvoor zijn excuses en een biertje te hebben gekregen was t weer goed!
Feesten in de avond en toen weer op de bus richting Sydney!
Momenteel zit ik daar dus vervolg komt zeker!

Vervolg...
Vandaag niet veel meegemaakt...
Vandaag hebben we in de bus gezeten... In de bus gezeten... Canberra bezocht...het parlement in Canberra bezocht... In de bus gezeten... In de bus gezeten... Aangekomen in Sydney... Vanavond feesten!!!

Eenmaal aangekomen in het Wake-up hostel kreeg in een kamer toegewezen. (301) Blijkbaar is er geen trap aanwezig en moet je met de lift naar boven...
Helaas was 1 van de 2 liften kapot dus het duurde een eeuwigheid. Eindelijk bij mijn kamer deed mijn keycard het niet...
Opnieuw naar beneden... Opnieuw naar boven (duurde iets van 10 min)
Keycard deed het weer niet...
Opnieuw naar beneden opnieuw een nieuwe keycard en deze deed het wel!
Op de kamer waren een aantal mensen en ze waren erg aardig tegen me!
Ik ben uitgenodigd om morgen naar t strand te gaan! I'm beached az bro!!!
* foto's komen later...

  • 20 December 2012 - 20:13

    Paula:

    Ik zal je maar belonen met een reactie want je schrijft zulke geweldige verhalen.
    Leuk hoor Jelle dat je iedereen zo op de hoogte houdt!
    Wij zijn in Australië niet verder gekomen als Lake Entrence (mooi daar he?)
    Ik denk dat je maar niet meer op zoek moet gaan naar het vogelbekdier....
    is vogens mij uitgestorven.
    Gun je voeten een beetje rust, RELAX !
    Als het weer mee zit , laat je blaren dan indrogen door de zon.
    Veel plezier in Sydney.
    XXX

  • 23 December 2012 - 15:57

    Elma:

    Dag Jelle,

    Fijn dat je zo geniet en succes met je voeten.
    Hoop dat dat vlug beter gaat.
    Fijne kerstdagen met mooi weer gewenst, geniet ervan.
    Hier is de temperatuur aan de hoge kant dus geen witte kerst,
    wel regelmatig regen.
    Fijne dagen, groet, Elma

  • 23 December 2012 - 15:57

    Elma:

    Dag Jelle,

    Fijn dat je zo geniet en succes met je voeten.
    Hoop dat dat vlug beter gaat.
    Fijne kerstdagen met mooi weer gewenst, geniet ervan.
    Hier is de temperatuur aan de hoge kant dus geen witte kerst,
    wel regelmatig regen.
    Fijne dagen, groet, Elma

  • 23 December 2012 - 15:57

    Elma:

    Dag Jelle,

    Fijn dat je zo geniet en succes met je voeten.
    Hoop dat dat vlug beter gaat.
    Fijne kerstdagen met mooi weer gewenst, geniet ervan.
    Hier is de temperatuur aan de hoge kant dus geen witte kerst,
    wel regelmatig regen.
    Fijne dagen, groet, Elma

  • 23 December 2012 - 15:57

    Elma:

    Dag Jelle,

    Fijn dat je zo geniet en succes met je voeten.
    Hoop dat dat vlug beter gaat.
    Fijne kerstdagen met mooi weer gewenst, geniet ervan.
    Hier is de temperatuur aan de hoge kant dus geen witte kerst,
    wel regelmatig regen.
    Fijne dagen, groet, Elma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 12468

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: