my way home - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jelle Sol - WaarBenJij.nu my way home - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

my way home

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

28 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

En daar gaan we dan... Met gemixte gevoelens op weg naar huis...
Blij om iedereen weer te gaan zien maar treurig om de mensen en prachtige gebieden van mijn reis te moeten gaan missen.

Wat is er de afgelopen dagen gebeurd.
Onderweg naar Queenstown zagen we prachtige natuur, gingen langs een illusiehuis met doolhof en moesten we een stop maken bij het bungyjump centrum. Aangezien mensen hun boeking moesten maken voor een volgende dag. Ik wist van mezelf dat ik enkel 2 volle dagen in Queenstown zou spenderen en deze graag op zou willen vullen met Lord of the Rings toers. Gelukkig voor mijn hoogtevrees geen bungyjump!
Tenzij...je ineens t gevoel krijgt om t toch gelijk te doen...
I get knocked down! But I get up again! You'll never gonna get me down!!!

De volgende dagen Lord of the Rings toers gedaan. Achteraf gezien het geld niet waard maar ben op mooie locaties van de filmtriologie geweest!
Mooie foto's gemaakt en de echte wapens uit de film mogen vasthouden! (hetzelfde materiaal en replica's die in de film ook gebruikt waren)

Daarnaast zijn er nog andere dingen gebeurd!
Ik heb de wereldberoemde fergburger gegeten!
Maar ik ben ook verbleven bij een geweldige groep mensen die me compleet opnamen in hun groep!
Ik verbleef in een huis met prachtig uitzicht, lekker bed en heerlijk eten!
Lara, Jessie, Laurens, Salome, James, Jenna, Beatanie en Candis hardstikke bedankt voor alles!

En nu op weg naar huis...
And so the ring lives on...

  • 28 Februari 2013 - 10:19

    Anke:

    Hoi Jelle,

    Wat een leuk verslag weer, straks weer in het gareel lopen dat zal niet mee vallen na al deze prachtige belevenissen. Een hele goede reis. Doe voorzichtig!! en tot ziens in ons koude kikkerlandje!


    groetjes Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 12462

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: