Nieuw zeeland - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Nieuw zeeland - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Nieuw zeeland

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

24 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Zo het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste bericht... En er is al zoveel gebeurd!
We waren geëindigd bij mijn beklimming van Mount Doom...
De dag erna hebben we een aantal watervallen bezocht. Waaronder de waterval waar Smeagol zijn vis gevangen had en kapot sloeg op de stenen.
Om uiteindelijk door te reizen naar een plaatsje river valley. Waar helemaal niets is.
Je kon er slapen, wild water raften en paardrijden.
Dus ik ging cowboytje spelen!
Nog nooit op een paard gezeten maar eigenlijk best leuk om te doen!
Prachtige natuur en mooie uitzichten om er vervolgens doorheen te galopperen!
Ik had me goed vermaakt!

De volgende dag kwam ik om 6 uur aan in wellington en rende gelijk naar Mount Victoria omdat het snel donker zou worden.
Daar zijn namelijk de plekken waar de hobbits schuilde voor de nazgûls in de eerste film.
Niet wetende dat er duizendenéén paden waren.
Ik heb minimaal 3 keer die heuvel opgelopen en hopelijk (maar doe gewoon alsof t zo is) heb ik de filmsets gevonden!
Maar Wellington werd uiteindelijk overschaduwd door een treurig gevoel hier moest ik namelijk splitsen van de rest van de groep.
Ik moest mijn reis vervolgen omdat ik snel naar Queenstown moet en hun verbleven een dag langer in Wellington...

Maar goed de volgende dag de overgang van het Noorder naar t Zuidereiland!
En ook deze groep waarmee ik nu ben is leuk!

Wijnproeverijen bezocht waarbij we ook aan de likeur gingen.
Heel veel wandelingen gedaan met erg mooi uitzicht.
Naar een oud Nieuw Zeelands herten-jagers hutje geweest.
Kiwi's gezien.
Frans Josef glacier beklommen. In helikopters gezeten.
Meer prachtige wandelingen gedaan.

En inmiddels is het alweer bijna afgelopen...
Maar eerst Queenstown!

  • 24 Februari 2013 - 15:54

    Paula:

    Ja Jelle, je vakantie is bijna afgelopen.
    Dit zal wel één van je laatste verslagen zijn.
    Je bent er in geslaagd om Sander zo enthousiast te krijgen
    om de hele triologie van de Lord of the Rings nog een keer te bekijken.
    Hoop dat je terugreis ook goed mag gaan.
    Neem wel wat zonnestralen mee want we zijn daar hier wel aan toe.
    Tot snel. XXX

  • 27 Februari 2013 - 13:08

    Elma:

    Dag Jelle,

    Fijn dat je terug kan kijken op een fantastische reis.
    Veel meegemaakt , gezien , beleefd en allerlei contacten opgedaan.
    In ieder geval nogmaals een goede terugreis,
    succes en groeten, Elma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 12461

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: