mijn dagen in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu mijn dagen in melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

mijn dagen in melbourne

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

17 December 2012 | Australië, Melbourne

Ik heb mijn paspoort terug!!! Gisteren kwamen Ben en Janet hem brengen en daarna met hun uit eten geweest. Maleisisch... Nog nooit gegeten maar t was erg lekker!
Wat is de afgelopen dagen gebeurd...
Ik ben naar de queen victoriamarket geweest. (hier heb ik sportschoenen gekocht want mijn voeten waren ondertussen flink opgezwollen van al het lopen)
Vandaag ben ik naar de botanic gardens geweest.
Verder een beetje strand hangen en optrekken met een groep italianen.
Ook heb ik hier mijn favoriete eettent gevonden 'LaRoche', het is goedkoop omdat ze elke dag aanbiedingen hebben maar t is ook erg lekker!
Heb er al 2 pizza's en een steak gegeten!... Ik denk dat ik zo voor mijn 3e pizza ga! En dat in 4 dagen waarvan ik al 1 keer met Ben en Janet uit eten geweest ben!
Morgen op naar Sydney!

  • 17 December 2012 - 16:10

    Paula:

    Heeeeee Jelle,

    De pizza's zien er goed gevuld uit hoor maar een beetje varriatie mag ook wel.
    Doe maar een beetje rustig aan met je opgezwollen voeten!
    Goede reis naar Sydney....Veel plezier.

    Liefs van ons allemaal

  • 18 December 2012 - 00:02

    Hannah De Wilde:

    Hee Jelle,

    Ondertussen lees ik elke paar dagen een prachtig reis verhaal! Echt zo leuk dat ik je op deze manier kan volgen, en wat een mooie foto's zeg, prachtig gewoon!
    Begin ondertussen wel echt jaloers te worden, wauw onwijs gaaf wat je allemaal beleefd en ziet.
    Ondertussen gewend om zonder de allerleukste vrienden (ik) op vakantie te gaan:p?
    Eigenlijk kun je het niet meer een vakantie noemen, haha! Je bent gewoon op een prachtige reis!
    Volgens mij vermaak jij je heel erg goed, ben blij om dat te lezen!!

    In iedergeval wens ik jou nog heel veel plezier toe, en blijf vooral heel veel berichtjes plaatsen want zo kan ik je een beetje volgen, het is namelijk wel een beetje saai hier in Nederland zonder jou! Zo nu en dan kom je in de winkel, lopen we lekker te kletsen, maar dat moet ik nog even voor een een paar maandjes missen! Daarna verwacht ik je wel iedere dag om de schade in te halen!!(geintje)

    Jelle nogmaals blijf lekker genieten!! En heeeeeeel veel plezier!!

    Kus, Hannah!! En doe voorzichtig hè!!

  • 19 December 2012 - 13:19

    Anke:

    Hi Jelle,
    Goed te horen dat het allemaal leuk is, je doet zo wel heel veel indrukken op. Wanneer kom je aan bij Bondi Beach? Het is leuk je zo te volgen.Heb het goed en pas goed opjezelf.

    Groetjes Anke

  • 19 December 2012 - 16:40

    Elma:

    Dag Jelle,
    Wat leuk om te lezen dat het je goed gaat.
    Gelukkig je paspoort weer terecht
    Nu op naar de kerstdagen onder de zon!
    Allemaal wel bijzonder wat je ziet en meemaakt.
    Veel plezier en vooral genieten.
    Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 12476

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: