hostel base - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu hostel base - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

hostel base

Door: jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

11 December 2012 | Australië, Melbourne

Iedereen kent het gevoel wel! Weggaan terwijl je alles 1000x gecheckt hebt maar je nog steeds het gevoel hebt dat je iets vergeten bent...
Dat gevoel heb ik altijd, maar niet toen ik wegging bij de sweeneys! Ik ben zeker dat ik alles meegenomen had!
Op weg naar Melbourne was er een heel raar gevoel dat aan me begon te knagen... Deze mensen waarbij ik verbleef zou ik waarschijnlijk niet meer zien of het zou in ieder geval heel lang duren. Toch heel raar aangezien ik zo een leuke tijd met ze gehad heb! Maar eigenlijk is dat de trip die ik maak, ik zal veel mensen ontmoeten en ook veel afscheid moeten nemen wetende dat ik die mensen niet meer zal zien...

Eenmaal bij Ben aangekomen was het zo ver en namen we afscheid.
Toen was het wachten op Ben en Janet zodat ik hun verder over mijn trip kon vertellen!
We kwamen erachter dat ik vervoer van Adelaide naar Melbourne nodig zou hebben dus we regelde een goedkope vliegticket.
Om de vlucht te bevestigen was mijn paspoort en creditcard nodig.
Na flink zoeken kwam ik erachter dat ik mijn paspoort niet had!
Ik wist wel gelijk waar hij wel was!
Toen ik met Anja uitgegaan was nam ik mijn paspoort mee om er zeker van te zijn dat ik toegelaten werd in de clubs maar tijdens het uitgaan had ik mijn paspoort in de auto opgeborgen zodat t niet gestolen zou worden...
Gelukkig had ik een aantal kopieën bij me!
Na mijn trip langs de twaalf apostelen zal ik opnieuw afspreken waarbij hun mijn paspoort zullen hebben!
Eind goed al goed zal ik maar zeggen...

Vanmorgen heeft Ben mij naar het Base hostel in st Kilda gebracht! En na een half uur ploeteren om mijn backpak in een pacsafe te krijgen (veel te duur stale net waardoor het lastig word om je backpack te openen) en het op te bergen op een kamer waar iets van 4 mensen hun kater aan het uitslapen zijn ben ik klaar om Melbourne in te gaan!

*dit typen op je mobiel is toch heel anders en een stuk onhandiger als een laptop...*

  • 11 December 2012 - 10:17

    Anke:

    Hi Jelle,

    Dat is de spirit van de ware reiziger ontmoeten en afscheid nemen. Wat een mazzel dat je kopieën bij je had. Het zal wel wennen zijn, na al die vertrouwde gezichten, maar je zult vast weer leuke nieuwe mensen ontmoeten. Heb het goed! Take care!
    groetjes Anke

  • 11 December 2012 - 12:16

    AnnA:

    Hoi Jelle,

    OHohohohohoh Muppet!!! Hoe kan je nou je paspoort vergeten ;-)
    Gelukkig van je kopieën, heb ik ook altijd mee. You never know....
    Ik moet altijd wel lachen om je verhalen hoor, vind het helemaal top om deze te lezen!!

    Even een update uit het Almerense ;-) weet niet of je er op zit te wachten maar, wie weet doet het je goed. Jesse gaat weg bij ons uit de praktijk, 31 december 2012 is zijn laatste dag.
    Meer hoef ik denk ik niet te vermelden.

    Nou geniet ervan crocodile Dundee!!! (komt door de hoed he ;-) )

    beleef maar snel meer mooie verhalen om ons jaloers te maken!!

    liefs Anna

  • 11 December 2012 - 14:15

    Elise:

    "Heb je een kopie van je paspoort bij je?"
    Hele familie: "Neee dat is helemaal niet nodig!"
    "Doe nou maar"


    ....
    Haha, verder zeg ik niks :-). Veel plezier lieverd XXXXXXXXXX

  • 13 December 2012 - 09:29

    Paula:

    Gelukkig kwam je er bij Ben achter dat je je paspoort miste.....
    (En ja Elise, goed idee van jou!)
    Hoop dat je een beetje kan slapen in de hostels.
    Als het goed is ben je nu in de buurt van Adelaide.
    Raar dat Kilroy de terugvlucht naar Melbourne niet geboekt had.
    WE DENKEN VEEL AAN JE.
    Thuis gaat alles goed hoor. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 12467

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: