Laatste dagen in Maffra... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Maffra... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Maffra...

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

09 December 2012 | Australië, Melbourne

Mijn tijd in Maffra is veel te snel voorbij gegaan... ik had graag nog langer willen blijven...
Morgen is al de dag dat ik hier wegga...*zucht*

So Liesje, Anja and Patrick, iff you're reading this, thanks for the lovely stay, all the support and the wonderfull time I had with you guys!
I really regret my short stay, I would have loved staying for another week or two. So thank you very very very much! And I'll hope to see you guys again.

Zo... dus wat heb ik allemaal gedaan...
Ik ben vrijdag met Anja naar Blue pools geweest!
Het was echt prachtig... ik kan het proberen te omschrijven... maar ik zal zeggen bekijk de foto's en dan zijn woorden niet nodig!

Vrijdagavond ging ik met Liesje naar een bijeenkomst van haar werk. Ze werkt als lerares in een basisschool in Longford.
Ik had dus een behoorlijk stijf feestje verwacht maar het tegendeel werd bewezen!
Het eerste wat gebeurde was dat ik een biertje in mijn handen gedrukt kreeg dus dat zette de sfeer al!
Het was erg gezellig en ze waren erg geïnteresseerd in de reis die ik ga maken.
Ze hadden ook allerlei verschillende jellyshots gemaakt met verschillende smaken en kleuren. Er waren rode, blauwe, groene en oranje en smaakte erg goed!
Ik had een doosje pepermunt bij me met daarop de tekst :
'Je zou me eigenlijk eens naakt moeten zien' gekregen van vrienden op mijn afscheid-feestje. Dit leide tot een hoop hilariteit toen ze het uit probeerde te spreken.

Vrijdag gingen we naar Tarra Bulga, een park met een sub-tropisch klimaat waar we een wandeling gingen maken. Temperatuur was iets van 37 graden maar door de begroeiing had het zijn eigen klimaat en was het aangenamer. (hoorde dat het -17 in Holland was?... Good luck!)

In de avond gingen Anja en ik stappen in Sale, we gingen naar volgens hun: 'the worst nightclub in Australia' Het zou zelfst de prijs gewonnen hebben van 'worst nightclub in Australia' dus ik ben benieuwd.
Gewapend met mijn pepermunt en goede moed gaan we er heen.
Eerst gingen we naar naar een club die Kazbah heet en daarna op weg naar Ringers (the worst nightclub in Australia)...
Ik moet zeggen dat ik het heel gezellig vond en ik snap ook niet wat er mis mee is (ach ja ik ben men at work gewend...)
Naar mijn mening prima clubs... behalve dat de dj's totaal niet kunnen draaien...echt totaal niet... en de tequilla anders smaakt...
Maar goed verder een leuke avond uit geweest!

Vandaag hebben we niet veel bijzonders gedaan...
We zijn gezellig koffie wezen drinken met een vriend van Liesje, Jo, en dat was het eigenlijk.
Morgen weer op naar Melbourne...

  • 09 December 2012 - 09:46

    Anke:

    Hoi Jelle,

    Zo te horen heb je een hele leuke eerste week achter de rug, een goed begin is het halve werk zulllen we maar maar zeggen. En wat leuk dat iedereen je overal mee naar toe neemt, ik kan me voorstellen dat je dat gaat missen. De foto's zijn mooi, ziet er heerlijk uit. Hier regent het pijpestelen na een dag van sneeuw en kou. Je kunt je voorstellen dat we wel een beetje jaloers zijn:-)
    Goede reis naar Melbourne en pas goed opjezelf!

    groetjes Anke

  • 09 December 2012 - 19:25

    Elma:

    Dag Jelle,
    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    Wil je Liesje de groeten van mij doen ?
    Heel veel succes en plezier gewenst nu je aan de door jou uitgestippelde reis gaat beginnen !
    Geniet ervan, groet,
    Elma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 12470

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: