first morning in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu first morning in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

first morning in Melbourne

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

02 December 2012 | Australië, Melbourne

Zo daar zit je dan... Aan de andere kant van de wereld..
Net ontbeten en gedoucht.

Gisteren was een aparte dag.
Ik had het niet verwacht maar toch was het heel apart om iedereen achter te laten, een raar gevoel in je maag.
Een gevoel wat niet weggespoeld werd door een grote frapachino (ijskoffie) hoe graag ik het ook had gewild
. Maar wat moet je anders 3 uur lang op schiphol doen?
Aangzien Shirley op schiphol werkt ging ik haar opzoeken en onder het genot van thee (minty maroco) en werd een stuk rustiger.
Een uur voor tijd ging ik naar de gate, waar de bewakers mij niet vertrouwden...
Ik moest door de detectiepoorten, gefouilleerd worden, mijn schoenen moesten uit, schoenen door het scanapparaat en mijn voeten moesten extra gefouilleerd worden.
Uiteindelijk kon ik gaan boarden...
*deel 2 komt vanmiddag ga nu met Carry naar Newry*

  • 03 December 2012 - 06:42

    Anke:

    Hoi Jelle,
    Leuk van je te horen.Wat fijn dat je goed bent aangekomen! We hebben de reis in gedachten met je meegemaakt, wat ben je lang onder weg geweest. Ik kan me voorstelen dat het een raar gevoel gaf, dan is het opeens zover en dan sta je daar. Nu lekker genieten van de tijd dat je daar bent, er valt zoveel te ontdekken.
    Have fun! Groetjes Anke

  • 03 December 2012 - 12:27

    Elise :

    Heel veel plezier schat! Xxxxx

  • 04 December 2012 - 20:13

    Paula:

    Jij was niet de enige met een raar gevoel in je maag....volgens mij hadden we daar allemaal last van.
    Gelukkig ben je goed aangekomen en word je gezellig opgevangen door de familie.
    Ze gaan deze week allemaal leuke dingen doen.
    Geniet er lekker van!
    Ik vind het leuk op deze manier te lezen wat je allemaal meemaakt.

    Liefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 12475

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: