legendary afscheidsfeestje - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Jelle Sol - WaarBenJij.nu legendary afscheidsfeestje - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

legendary afscheidsfeestje

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

25 November 2012 | Nederland, Almere Stad

Gisteren mijn 'legendary afscheidsfeestje' gehad!
Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige avond!
Dus bedankt voor de mensen die er waren, de mensen die er niet konden zijn maar alsnog iets van zich lieten horen, de handige en leuke spullen die ik gekregen heb en natuurlijk iedereen bedankt voor de goede sfeer!
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad!

Het enige nare was dat het weer niet meezat in het begin van de avond...
Maar goed zoals regen op een huwelijksdag een voorspellende factor voor een goed huwelijk zou moeten zijn, ga ik er maar vanuit dat regen op mijn afscheid-feestje in een geweldige reis moet resulteren!

Aftellen... nog 6 dagen te gaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 12472

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: