Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

17 Januari 2013 | Australië, Byron Bay

En toen was ik weer in Sydney aangekomen! Leuk om oude bekenden weer tegen te komen!

Na een paar dagen begon de laatste halte van mijn Australische avontuur... De busreis naar Cairns!
Eerste stop surfspot X!
Een surfkamp waar ik 1 dag zou verblijven met een surfles erbij inbegrepen.
Dus ik pakte een board en gleed over de meest mooie hoge golven heen!
Eeeh eigenlijk niet... Maar het is me gelukt om 3 keer te staan! Voor iets van 5-6 seconden voor ik in titannic-mode belande!

De volgende dag op naar Byron bay!
Ik moet zeggen ik word stinkend jaloers van al die mooie winterse landschappen die ik op facebook zie verschijnen!
Helaas moet ik het doen met Byron bay... Zoals de foto hieronder... Helaas...
Ook een dagje naar Nimbin geweest... Een hippie stadje... Om de 4 meter word je drugs aangeboden... Niet echt mijn plekje...
Verder zijn we nog gaan lunchen (bbq) bij een waterval, waar we bezoek kregen van best grote leguanen! Die alleen voor ons eten kwamen...
Maar hier zit ik nu dus in Byron bay met mijn uitzicht... Ik blijf hier nog tot maandag en dan de volgende halte... Surfers paradise!

  • 17 Januari 2013 - 09:28

    Hans En Paula:

    Heee Jelle,
    Toch een klein beetje jalousie vanaf de andere kant?
    We geloven er eerlijk gezegd niet veel van (ha ha).
    Geweldig zoals je je surfles beschrijft...ik zie het al helemaal voor me!
    En toen ging de telefoon.....Jelle aan de andere kant!
    Heel apart en fijn dat we je gesproken hebben.
    Lekker dat je zo geniet van je reis.
    Jelle nog heel veel plezier en we hopen dat alles goed mag blijven gaan.
    Liefs. XXX

  • 18 Januari 2013 - 13:45

    Willem Van Klinken:

    Jelle,

    Jij een beetje van onze kou af, en wij een beetje van de hitte uit australie.
    Wat ik gelezen heb, is best wel veel ondernemend. En je ziet nog wat van dat geweldige land.
    Volgens mij eet jij regelmatig pizza, want daar heb je toch enkele foto's van gemaakt.
    Verstandig van je om Nimbin niet als jou plaats te beschrijven.
    Ik lees in de reactie van Paula dat je ook gebeld hebt, dat is mooi, want dan hou je je ouders in
    ieder geval op de hoogte. Ja en dan je reisverslagen, lijkt mij ook allemaal wel geweldig. Alleen de
    warmte/hitte lijkt mij echt helemaal niets.
    Geniet met volle teugen van het verdere verloop van jou trip.

    Groetjes van ons uit Emmen

  • 23 Januari 2013 - 19:17

    Elma:

    Dag Jelle,


    Leuk dat je zo geniet en van alles mee mag maken.
    Wat een temperaturen , lijkt mij lastig om nog iets te doen of te kunnen slapen.
    Bij ons is het flink koud , maar de sneeuw is van de wegen weg dus nu geeft het ip geen hinder meer.
    Nog veel plezier en genieten.
    Groet , Elma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 12473

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: