Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Noosa

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

31 Januari 2013 | Australië, Noosa Heads

Mijn laatste dagen in Brisbane waren erg leuk maar nat.
Ik ben onder andere naar het koala sanctuary geweest waar ik een koala heb vastgehouden en kangoeroes gevoerd heb.

Op naar Noosa...
Blijkbaar is er een of andere cycloon in Queensland die voor veel overlast, overstromingen en windstoten zorgt.
Er is zelfs een kans op tornado's...
Momenteel is het mooi weer maar de bussen rijden nog niet in verband met wateroverlast...
Er is zoveel verwarring... Bussen die gaan en toch gecancelt worden...
Hierdoor heb ik veel te lang in Noosa moeten blijven...
Mijn three day Frazer island trip heeft niet door kunnen gaan en heb zelf een one day trip ernaartoe geplant..
Het was erg leuk, wilde dingo's gezien, het schipwrak en lake mc kensie was geweldig!

Maar het leuke aan Noosa is dat ik hier een hele leuke groep mensen heb ontmoet!
Ik ben met ze naar het national park en naar t strand gegaan!

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en reis donderdag met de groep vrienden van hier terug naar Brisbane!
Zodat ik daar op t vliegtuig kan stappen richting airlie beach, waar mijn withsundays trip zal beginnen!
Dan mis ik dat in ieder geval niet!
Kortom veel kosten maar uiteindelijk ga ik een hoop mooie dingen zien!

Verder is mijn trip naar New Zealand geboekt! So Im on a thight schedule!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 12459

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: