Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

11 Februari 2013 | Australië, Cairns

"It's a dangerous business, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to."

Dus ik ben onderweg naar New Zealand waar mijn middle earth avontuur gaat beginnen!
Laatste halte Brisbane airport, waarschijnlijk kom ik vanavond 11.55 aan in New Zealand.
Maar eerst een terugblik op mijn dagen in Cairns.

In Cairns heb ik een hoop aparte dingen gedaan.
Zo heb ik een skydive van 14 000 feet gedaan. Moeders had t nagezocht en t komt overeen met 4.2672 km. Best hoog, best eng... Maar op het moment dat ik sprong was de angst weg! Een aparte ervaring!

Dag 2 ging ik naar het great barrier reef waar ik ging duiken.
Duiken is eigenlijk best leuk! In t begin moet je wel wennen aan t adem halen.
Tijdens mijn duik heb ik 2 haaien gezien een schildpad en 2 clown-visjes...
Natuurlijk heb ik daarnaast nog veel meer mooie vissen gezien maar die waren t bijzonderst!
Aangezien ik mijn telefoon niet onder water kan doen hoop ik maar dat andere mensen mij die foto's nog toesturen...

De 3e toer die ik gedaan heb is een soort van krokodillen zoo bezoeken.
Hier was van alles te zien zoals shows met krokodillen, slangen, een rivier toer met krokodillen, het voeren van krokodillen best leuk om allemaal te zien... Opnieuw krokodil gegeten. Dit keer was t wel lekker! T was een soort kip-structuur met een andere smaak eraan. Best lekker! En nu op naar NZ!

  • 12 Februari 2013 - 20:36

    Paula:

    Gelukkig heb JIJ krokodil gegeten en de krokodil niet JOU !!!

    Ja Jelle, alweer de laatste etappe van je reis.
    Je eerste week vond ik een eeuwigheid duren maar
    achteraf is het allemaal toch wel snel gegaan.
    Je hebt zoveel mooie dingen gezien en beleefd:
    van hoog in de lucht tot diep onder water.
    Blijf voorlopig maar met beide voeten op de grond staan.

    Hoop dat je het in Nieuw-Zeeland ook naar je zin zal hebben.
    Je zal nog jaren met veel plezier aan deze geweldige reis terug denken.
    Veel liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Mijn Australië reis!

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Aankomst thuis

28 Februari 2013

my way home

24 Februari 2013

Nieuw zeeland

16 Februari 2013

Nieuw Zeeland

11 Februari 2013

Cairns
Jelle

Mijn Australië reis!

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 12454

Voorgaande reizen:

01 December 2012 - 01 Maart 2013

Australië

Landen bezocht: