Airlie beach & Withsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu Airlie beach & Withsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jelle Sol - WaarBenJij.nu

Airlie beach & Withsundays

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

05 Februari 2013 | Australië, Airlie Beach

De terugreis naar Brisbane was erg leuk! Het vliegtuig gepakt en uiteindelijk aangekomen in Airlie beach, een geweldig dorpje aan de kust!
De hostels hier lijken wel gebouwd op ressorts! Echt prachtig!
Ook hier leuke mensen ontmoet die ik waarschijnlijk verder op mijn reis weer ga tegenkomen.
Een prachtige plek om langer te blijven!...
Ik zou bijna zeggen: Helaas dat ik de volgende dag naar de withsundays moest...
Bijna... Want de withsundays waren geweldig.
Ik ging met een boot genaamd 'Siska'.
Dingen gedaan als white haven beach bezocht en gesnorkelt met tropische vissen.
Geslapen op een boot in een hele hele kleine ruimte... Maar t is gelukt!
Ondertussen ben ik echt benieuwd hoe het zal zijn op de rest van mijn trip!

Ik ben erachter gekomen dat mijn vlucht naar huis 48 uur 50 minuten duurt...
Ik ga vanuit Queenstown (New Zealand) naar Auckland vlucht duurt 1 uur 50 min... Ik moet daar 11 uur en 40 min wachten...
Ik vlieg van Auckland naar Cairns vlucht duurt 5 uur en 15 min... Ik moet daar 3 uur en 40 min wachten... Ik vlieg van Cairns naar Hong Kong vlucht duurt 7 uur en 5 min... Op Hong Kong moet ik 6 uur en 15 min wachten waarna mijn vlucht naar Amsterdam begint van 13 uur en 5 min!

Maar het zal t waard zijn!

• 05 Februari 2013 - 06:42

Anke:

Hoi Jelle,
    Wat leuk weer van je te horen en geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Wat een belevenissen daar zul je je hele leven met plezier op terug kunnen kijken! Wat zul je moeten wennen aan de kou hier als je alle dagen zon achter de rug hebt. Nog heel veel plezier, hier wordt afgeteld hoor:-)

veel liefs van ons allemaal,
    Anke

• 05 Februari 2013 - 11:06

Paula:

Wil je ons soms jaloers maken met je foto's van hagelwitte stranden?
    Gaat je niet lukken (ahum)
    Bij ons zijn ze nog veeeeeeeeeel witter....maar dan van ECHTE HAGEL!